Utleveransansvarig


Om tjänsten:

Som Leveransansvarig hos Nya Allbilskroten ansvarar du för att alla ordrar plockas från lagret, kontrolleras, paketeras och sänds iväg till kund samt att all administration som hör ihop med leveranserna hanteras.


Du har stor möjlighet att själv planera ditt arbete, men det krävs dock både handlingskraft och struktur för att få arbetet att fungera.


Kvalifikationer och Utbildningar:

  • Bilintresse 
  • Kunskap om bildelar
  • B-körkort
  • Svenska flytande i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska
  • God datorvana


Kunskaper och personliga egenskaper:

Noggrannhet, ordning och reda, ansvarstagande samt förmågan att planera och strukturera arbetet är en nödvändighet. Vi ser gärna att du har minst gymnasiekompetens, gärna inom fordon.


Arbetet kräver att du har goda datakunskaper, behärska svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är merit.


Vi erbjuder:

Som en ledande aktör i branschen erbjuds du ett spännande arbete i nya fräscha lokaler i ett familjeföretag som värdesätter hög kvalitet.


Med en effektiv flödeskedja kan vi erbjuda både konsumenter och företag lösningar för ett miljövänligare och mer prisvärt bilägande.


Tjänsten är en heltidstjänst. Individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande.

Fyll i ansökan i formuläret på hemsidan.


Den hittar du här: "Jobba hos oss"